nomilk2day.nl gebruikt cookies op de website. Analytische cookies laten ons geanonimiseerd zien hoe men de website gebruikt. Met die inzichten verbeteren we nomilk2day.nl. Lees hier meer

Ik ga niet akkoord

Clarisse van der Woude

In bijna alles zie ik een verhaal. Of dit nou klein is of groots en spectaculair; de woorden moeten de lezer pakken. Content en de vermarkting ervan spelen een steeds grotere rol in recruitment. Daarmee vat ik kort gezegd mijn werk bij Nomilk2day samen.

Hoe begint jouw verhaal?

Het ouderlijk fruitteeltbedrijf in de Flevopolder is mijn geboortegrond. Daar ontdekte ik al jong mijn drang om verslag te leggen van gebeurtenissen in mijn persoonlijke leven, maar ook zaken die het wereldnieuws haalden. Het is dan ook niet vreemd dat ik tijdens mijn studie al als redacteur van de plaatselijke krant werkte en de communicatie van een jongerencentrum verzorgde. In de loop der jaren en enkele werkgevers verder, waaronder in de communicatie, (landbouw)journalistiek en arbeidsbemiddeling, werden de onderwerpen groter en de materie complexer. In de eerste plaats in de agrifoodbusiness en dan met name in de akkerbouw, groeide mijn expertise en netwerk. Bekendheid verwierf ik vooral in mijn tijd als marktexpert akkerbouw bij Boerenbusiness.

Wat is jouw persoonlijke drive?

Professionals wijzen op de bijzonderheden van een organisatie of product. Dat doe ik middels het online positioneren van de klanten van Nomilk2day. In de agribusiness en food & industry is dat echt een must om de perfecte kandidaat te vinden.

En als je niet aan het werk bent?

Ben ik deels toch weer met “werk” bezig, want ik zet me in om de school van mijn 2 kinderen meer in de publiciteit te brengen en ben nauw betrokken bij de transitie naar een continurooster. Verder doe ik graag onderzoek naar de familiegeschiedenis, maar nog leuker vind ik het stylen van mijn huis en tuin. De meeste voldoening krijg ik echter van tijd doorbrengen met mijn gezin en vrienden.